Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فرش كلاريس،فرش ماشيني مدرن،فرش خاص،فرش زيبا،فرش ماشيني با كيفيت،فرش زيبا،قالي كاشان فرش كلاريس،فرش ماشيني مدرن،فرش خاص،فرش زيبا،فرش ماشيني با كيفيت،فرش زيبا،قالي كاشان

فرش افشان کاشان

فرش كلاريس، نسل جديد فرش هاي ماشيني


فرش كلاريس، نسل جديد فرش ماشيني

فرش كلاريس كاشان ، جديدترين تكنولوژي فرش ماشيني است كه به تازگي راه خود را به بازار فرش ماشيني كاشان باز كرده است. تنوع طرح و نقش، تراكم بالاي رنگ هاي زيبا، شباهت زياد به فرش هاي دستباف و قابليت بالاي سفارشي كردن طرح فرش، از ويژگي هاي منحصر به فرد فرش كلاريس است. با ورود به دنياي فرش كلاريس تجربه متفاوت و جذابي از فرش ماشيني را پيش رو خواهيد داشت.
افزايش ظرفيت توليد فرش ماشيني نسبت به فرش دستباف، باعث كاهش قيمت مي شود و افراد بيشتري را قادر مي سازد كه خانه خود را با طرح ها و نقش هاي زيبا و منحصر به فرد فرش تزيين كنند. به علاوه اينكه صنعت فرش ماشيني روز به روز در حال تنوع و تكامل است. اين ويژگي باعث مي شود با دايره انتخاب وسيعي رو به رو باشيم و در نتيجه با هر مدل چيدمان و دكوراسيون منزل، تعداد قابل توجهي قالي وجود داشته باشد تا ما هر كدام را مطابق با سليقه خود انتخاب كنيم.
در ميان اين تنوع طرح و نقش، فرش كلاريس، با خصوصيات منحصر به فرد خود، دنيايي از تنوع و جذابيت را مقابل ديدگان خريداران فرش ماشيني كاشان نمايان مي كند و به عنوان رقيبي سفت و سخت در مقابل فرش هاي دستباف قد علم مي كند. فرش ماشيني كلاريس، فرشي مختص نسل امروز براي سلايق درجه يك و ناب است. كلاريس از نظر لغوي به معناي خلاق، باصلاحيت و مدرن است و به لحاظ كاربرد در صنعت فرش ماشيني نيز داراي خلاقيت در نسل جديد فرش بوده است.

فرش كلاريس كاشان: تكنولوژي چاپ تصوير بر روي فرش

مهم ترين ويژگي فرش كلاريس نسبت به فرش هاي ديگر، تكنيك توليد آن است. در روش هاي بافت غير كلاريس، فرش با نخ ها و اليافي كه از قبل رنگ شده اند، بافت مي شود. در هنگام بافت، متناسب با طرح و نقشه فرش ماشيني، نخ ها با رنگ هاي مختلف وارد فرآيند بافت مي شوند. ولي در روش بافت كلاريس اينگونه نيست.
در فرش كلاريس، فرش از ابتدا بدون رنگ و سفيد بافت و كامل مي گردد و بعد از آن، طرح و نقشه روي فرش بدون رنگ، چاپ مي شود. مثالي كه مي توان در مورد فرش كلاريس به كار برد، پرينتر هاي رنگي كاغذ است. در هنگام پرينت يك تصوير رنگي، دستگاه پرينتر با توجه به روش چاپ خود، تصوير را با همان طيف رنگي روي كاغذ سفيد چاپ مي كند.
در دستگاه فرش ماشيني كلاريس نيز همينگونه است. هر تصويري از نقشه فرش دستباف گرفته تا تصوير خود شما با استفاده از تكنولوژي فرش كلاريس قابل چاپ بر روي فرش ماشيني است.
فرش كلاريس ، يك فرش 700 شانه با تراكم 2550 است كه همين ميزان شانه پايين، در ضخامت بالاي فرش نقش مهمي دارد و مي توان اين موضوع را در نظر گرفت كه قابليت پا خور بودن را دارد. در نتيجه مي توان در مكان هاي شلوغ و پر رفت و آمد نيز پهن كرد. فرش كلاريس ويژگي هايي دارد كه مي تواند متناسب با آن ويژگي ها، يكي از بهترين اولويت هاي شما در خريد فرش كاشان باشد . البته فرش كلاريس 1200 شانه نيز روانه بازار شده است كه زيبايي بي نظيري به دليل بافت ريز و ظريف به نمايش مي گذارد . 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/2/24 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :